FHG Komuniti
You must login or register to view all this site...
thanks from FHG komuniti...



 
HomeMenuju Era BaruRegisterLog in
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Poll
Windows Apakah Yang Sedang Anda Gunakan Sekarang
1. Windows XP
49%
 49% [ 56 ]
2. Windows Vista
23%
 23% [ 27 ]
3. Windows 7
28%
 28% [ 32 ]
Total Votes : 115
Latest topics
Top posters
Haji Gendutz (1067)
 
abu9783 (942)
 
exter3144 (590)
 
QuadCore (374)
 
Eset Mataku (190)
 
cicakman (181)
 
trader9509 (170)
 
ladylight (169)
 
reaker850327 (158)
 
Dreamcast (150)
 
HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Share | 
 

 ALI MAMAK

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
abu9783
 
 



Number of posts : 942
Age : 33
Location : Samarahan
Points : 15946
Reputation : 3
Registration date : 2008-03-26
Operating System : Windows Xp

PostSubject: ALI MAMAK   Sat Jun 14, 2008 12:31 am

JOGET DIMANALAH JODOH

boomp3.com

Apa dah jadi
Apa dah jadi
Sampai sekarang tak kahwin lagi
Apa nak jadi
Apa nak jadi
Kalau tak kahwin kau menyesal nanti
Apa dah jadi......

Ali Mamak : Mula-mula ku bercinta dengan Siti Zaharah
Abun : Lah...Melayu...
Ali Mamak : Kau ingat siapa?
Abun : Tak der lah...
Ali Mamak : Yang ini aku tak berapa berkenan
Abun : Kenapa?
Ali Mamak : Sebab dia kuat mentedarah
Abun : Lah selera tengah ada biorkan...
Ali Mamak : Cakap kau senanglah kalau sakit siapa susah

Ali Mamak : Bercinta pulak dengan si Salmah
Abun : Oh..sedap namanya tuh
Ali Mamak : Jangan puji dulu kau tak tahu dia...
Ali Mamak : Dia minta izin keluar pagi sampai ke malam tak balik rumah
Abun : Lah...macam tu?
Ali Mamak : Baru kau tau..
Ali Mamak : Kulepaskan sudah...
Abun : Alah sikit benor silapnya..

Apa dah jadi
Apa dah jadi
Sampai sekarang tak kahwin lagi
Apa nak jadi
Apa nak jadi
Kalau tak kahwin kau menyesal nanti
Apa dah jadi......

Ali Mamak : Bercinta pulak dengan anak Pakcik Hamdan
Abun : ha...harap-harap jadilah
Ali Mamak : mudah-mudahan lah...
Ali Mamak : Aku dengor suranya sekejap kecik sekejap besor
Abun : eh..kenapa jadi macam tu?
Ali Mamak : Baru kutahu rupanya makweku pondan
Abun : Ha...padan...pilih yang asli yang itu kenapa dicari
Ali Mamak : Yelah..mana aku tahu nak jadi
Abun : Pilih sangat..

Ali Mamak : Bercinta pula dengan si Yati
Abun : Emm..tak nak komen apa-apa
Ali Mamak : Hari ini aku berjanji sehidup semati
Abun : hem..hem..
Ali Mamak : Kau tahu..
Abun : Tak tahu...
Ali Mamak : Besok pagi rupanya betul-betul dia mati
Abun : Loh...pendeknya umur kena mandi bunga ni..
Ali Mamak : Giler apa kau ni orang dah mati nak mandi bunga buat apa?
Abun : Yang hidup...
Ali Mamak : Oh..yang hidup
Ali Mamak : Hai..sunyilah sepi....

Apa dah jadi
Apa dah jadi
Sampai sekarang tak kahwin lagi
Apa nak jadi
Apa nak jadi
Kalau tak kahwin kau menyesal nanti
Apa dah jadi......

Ali Mamak : Bercinta pulak dengan budak Tanjung Keling
Abun : Uuhh...jauh tu...
Ali Mamak : Jauh mana??
Abun : Luar negara
Ali Mamak : Apa pulak luar negara...Melaka
Abun : Ohh...Bandar bersejarah...
Ali Mamak : Tau..pun datanglah Melaka
Abun : Ha...Mari lah ber...
Ali Mamak : Aku tengok dari belakang pinggangnya ramping
Abun : Lah...nak kahwin tengok pinggan?
Ali Mamak : Pinggan apa pulak...pinggang....
Abun : Pinggang..
Ali Mamak : Bila dia pusing kutengok matanya juling
Abun : Juling apa?
Ali Mamak : Juling itik
Abun : Eh...oklah tu..
Ali Mamak : Apa pulak oknya pulak?
Abun : Yang nak kahwin bukannya mata
Ali Mamak : Oh tak yer..juga yer...

Ali Mamak : Bercinta pulak dengan budak Tangkak
Abun : Aduh...merajuk sampai ke Pulau Pinang
Ali Mamak : Apa pulak Pulau Pinang Tangkak kan dekat Johor...Buta sejarah betulla...
Abun : Ha...yalah...
Ali Mamak : Yang ini pulak aku panggil dua tiga kali dia tak menyahut...
Abun : Kenapa??
Ali Mamak : Baru aku tahu rupanya makwe tu pekak
Abun : Pekak apa?
Ali Mamak : Pekaklah...badak
Abun : Aduh maksimumnya pekak...
Ali Mamak : ha...tu masalahnya...

Apa dah jadi
Apa dah jadi
Sampai sekarang tak kahwin lagi
Apa nak jadi
Apa nak jadi
Kalau tak kahwin kau menyesal nanti
Apa dah jadi......

Ali Mamak : Bercinta pulak dengan budak Simpang Renggam
Abun : Wah...masih kat Johor lagi
Ali Mamak : Masih kat johor lagi, rezeki kat sana menjadi
Ali Mamak : Tapi sayang mak bapaknya tak suka
Abun : Eh...yang nak kahwin anaknya bukannya dengan bapaknya
Ali Mamak : Dia kata tak nak menantunya hitam legam
Abun : Ha...ni yang aku marah ni...yang dia tu putih sangat ke?
Ali Mamak : Yang kau marah pasal apa bukannya kau....
Abun : Kawan....

Ali Mamak : Susah-susah sangat nikahnya budak Telok Gadung
Abun : Kalau itu tadi lagi dah kahwin dah...kan sekampung...senang...
Ali Mamak : Yang hairannya aku bernikah lima tahun tak dapat anak,
Abun : Dah nasib nak buat macam mana?
Ali Mamak : Mak mertua aku je yang asyik mengandung
Abun : Loh...kenapa jadi macam tu...
Ali Mamak : Itu pun kau nak tanya aku, cuba dari tadi kau tanya macam tu kan elok...
Ali Mamak : Aku jugak yang melopong...

Apa dah jadi
Apa dah jadi
Sampai sekarang tak kahwin lagi
Apa nak jadi
Apa nak jadi
Kalau tak kahwin kau menyesal nanti
Apa dah jadi......

Ali Mamak : Itulah mak aku dah pesan...
Abun : Saper...?
Ali Mamak : Mak aku...
Abun : Apa dia...
Ali Mamak : Dia kata apa
Abun : Mana aku tahu mak kau pesan bukannya mak aku
Ali Mamak : Ha..dengor sini, apa pun rintangan, apa pun halangan, apa pun cabaran...dia kata...
Sabarlah....Ali....
Back to top Go down
View user profile
Haji Gendutz
 
 



Number of posts : 1067
Age : 31
Location : SaRaWaK
Points : 16511
Reputation : 2
Registration date : 2008-01-08
Operating System : 7 ultimate

PostSubject: Re: ALI MAMAK   Sat Jun 14, 2008 2:15 am

apa kah ....
nang ada dimanalah jodoh indah... kidding

nakyalah perlu kita ingat...
sabru tul minal iman.....
Back to top Go down
View user profile http://www.hajigendutz.blogspot.com
abu9783
 
 



Number of posts : 942
Age : 33
Location : Samarahan
Points : 15946
Reputation : 3
Registration date : 2008-03-26
Operating System : Windows Xp

PostSubject: Re: ALI MAMAK   Mon Jun 16, 2008 8:47 am

hmmmmm haji dah ngeluar bahasa arab nya.....
bah mun ada jodoh sik ke sini maksud nya haji Surprised
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: ALI MAMAK   Today at 2:07 pm

Back to top Go down
 
ALI MAMAK
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
FHG Komuniti :: PerBinCanGaN ::   :: Lirik Lagu-
Jump to: